2014年9月10日星期三

分享著leona Bar Bar

早在幾年前知道功能内衣,價錢有平有貴,我在4年前開始買功能内衣 ,一直買開品牌是Leona,Leona本身是睡衣起家 ,後來,再出barbar系列,Leona是香港本土品牌,生產線在台灣,近年來推出不同系列bar bar,從而幫助女性由内靚到外,我每半年去入貨,brabra著耐了變殘舊,今年5月又去位於屯門分店選購,Leona服務都OK,店員給與適當意見,有些顏色十分抗拒,好似紅色/黑色不是我的口味,我去選購時候,店員成日推介呢D色給我,希望leona尊重客人喜好,我只喜歡米色/紫色款式,Leona bar bar十分好著,修到胸形,價錢平均280左右,功能内衣品牌來講算平,款式唔錯

Bar Bar舒適度:十分舒適,我覺得好著

功能性:著了4年 ,明顕改善到胸形,感覺幾集中,有冇升級呢,本來著35B ,4年之間改著36C,有助升級

款式:leona有好多款式

價錢:280-480左右

我已經是Leona長期客仔 ,有時見到Leona揾blogger,點解冇找下我,起碼我真是自己俾錢去買,反正唔識leona pr係咁上下

LEONA BAR BAR可以是自費購買,哈哈




沒有留言:

發佈留言