2014年5月12日星期一

最近愛用銀包:PAPRIKA

最近愛用銀包:PAPRIKA

用了幾年雨傘品牌銀包已經好殘了,在4月時同母親行街,母親提議我要换銀包了,經過TREE時見到PAPRIKA,店員話paprika係日本品牌,我的母親仲搞笑,話它係A貸地圖版,無可否認,它同意大利地圖品牌有D相似,根據店員介紹PAPRIKAPAPRIKA來自日本,價錢唔平,paprika銀包要650元,我已經用了5個月,的確好㩒用,格數算多,我就幾喜歡,個款式又唔錯,呢個有放散銀格數,十分方便,不須另外再買散銀包
款式:我看見之時,已經十分喜歡
格數:我覺得唔錯
價錢:650元
售賣地點:TREE,主力賣paprika,paprika來自日本,paprika款式唔錯
paprika網址

沒有留言:

發佈留言