2013年6月19日星期三

早前出SKAILL活動

早前出SKAILL活動

'

上月有朋友通知sakil有活動,我同友人一起出席SKAILL活動,飾物是每個女仔喜歡,我認自己好少佩帶,通常買來做禮物,今次去了位於中環擺花街SKAILL店舖地方適中,可能今次出席人數太多,我同友人不停在店舖中左試右試,飾物又好靚,可能人數太多了,使室內冷氣唔太足夠,感覺有D焗,今次好開心出席SKAILL

我對飾物無研究,我平時少佩帶飾物,身邊有朋友喜.朋友生日或朋友不開心時,買來哄下朋友開心,女仔喜歡俾人哄下,見到美麗 飾物, 人都會開心一些,

SKAILL有不同飾物選擇,價錢200-300元左右


沒有留言:

發佈留言